ska nog elda upp min mobil en vacker dag

okej idag är en dålig dag

jag konstaterade precis att jag förmodligen är den o-hårigaste människan på tellus. Vita jätte tunna näst intill genomskilniga ögonbryn och baby fjun på huvudet? hur kul? seriöst hur kul? " varför har du klippt håret kort om du inte vill ha kort hårt då josefine" JAG HAR INTE KLIPPT DET KORT. Och idag gick det upp för mig att eftersom jag för första gången bestämde att spara håret långt var i årskurs 2 på lågstadiet, och att det ännu inte kommit så mcyket som 2 centimeter längre, så kommer det nog aldrig någonsin att inträffa.

Men då tänkte jag. Dags att ge brynen ett försök och bli bruna, efter kanske 15 misslyckanden både hemma och hos frisören mosa jag på färg, lager efter lager, timme efter timme, DET BARA SKULLE BLI BRYN DENHÄR GÅNGEN. Men sen står man där förhoppningsfull framför spegeln tar upp en blöt bomulstuss och torkar av färgen efter 3h som egentligen skulle sitta i i 3 min. och vad hände? still white!!!!! enda skillnaden var två färgfläckar på huden. Vad fan är det för fel på mig?

och att jag för övrigt är socialt inkompetent när det gäller sms är också ett stort faktum. Inte bara sms när det gäller samtal också. Jag vill inte ha en mobil, den får mig att gå ner i depression och förtvivlan när jag får glimten av min tomma inkorg när jag så gärna skulle vilja ha ett sms av någon. Vad är det för fel på folk

det är synd om mig. Erkänn det bara.... söt bild med. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha färgen på

2010-09-27 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0