weekend review

nu har uppdateringen dalat så att säga. Men jag har inte haft så mycket som en minut över denhär helgen.
Så ska jag göra en sammanfattning? Det är söndag morgon jag vakna precis klockan är13.30 jag hostar varklumpar och tänker aldrig ta med min mobil ut på krogen för att undgå att skicka iväg en hel jävla hög med skadligt pinsamma fylle sms. Typ skit kul att kolla skickat varje gång dagen efter, ååh att jag aldrig lär mig..

FREDAG bestod av 8 timmars hårt arbete för att senare sova sig igenom en tågresa och tagga göteborg. Linnros var ju målet men eftersom han ställde in stod vi där på parken nightclub och dansa till italian tema och framåt 3 tiden bar det av mot fyllemat och efterfest som slutade med att jag somna på någons vardagsrumsgolv klockan 06.00

LÖRDAG med hyffsat ont i ryggen tog vi oss in mot stan för lite bakisbuffé och inköp av hela strumpbyxor. Efter lunch kom tagget igen och tåget rulla tillbaka till skövde för en dusch och sedan totally fit för förfest på norrmalm igen. Bogrens stod på tur och efter några timmars vistelse upptäckte jag hur skadligt mycket jag sakna min solfjäder och där slutade nog kvällen ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0